چطوری میشه

کسب و کار LearnDash خود را با چندین مربی رشد دهید

کسب و کار LearnDash خود را با چندین مربی رشد دهید

ایجاد یک وب‌سایت آموزش الکترونیکی با یک LMS عالی و موضوع فوق‌العاده فقط نوک کوه یخ است. این به نوعی مانند باز کردن یک کتابخانه و انتظار برای ورود مردم است. چالش واقعی افزایش تعداد افراد است.

وقتی نوبت به آموزش آنلاین می‌رسد، با نگرانی در مورد انتخاب پلتفرم مناسب برای ایجاد سایت آموزش الکترونیکی کامل خود شروع می‌کنیم. سپس نگران ایجاد محتوای آموزشی درجه یک هستیم. ما فرآیندهایی را برای مدیریت پیشرفت دانش‌آموزان، پاسخ به سؤالات آنها و افزایش تعامل و سایر موارد تنظیم می‌کنیم. اما چیزی که ما اغلب از دست می دهیم، فکر کردن به نحوه جذب دانش آموزان در سایت است!

ساخت سایت و محتوا مهم است. اما جلب توجه دانشجویان بالقوه، ارائه طیف وسیعی از دوره‌های آموزشی به آن‌ها و جذب دانش‌آموزان علاقه‌مند برای ثبت‌نام، به این آسانی نیست.

رشد کسب و کار مستلزم کار زیادی است. پس بیایید با یک مثال بفهمیم.

مطالعه موردی: توسعه وب و آموزش آنلاین

LearnDash

جان یک توسعه دهنده وردپرس است که مایل است از تخصص و وقت آزاد خود به خوبی استفاده کند. جان می خواهد آموزش توسعه وب سایت وردپرس را به صورت آنلاین ارائه دهد. ایده عالی! با توجه به این که متخصص وردپرس است، کاملا واضح است که برای دوره های آنلاین خود یک وب سایت وردپرس ایجاد می کند و LearnDash به عنوان انتخاب LMS او.

او از دوره های خود فیلم می سازد. همه چیز عالی پیش می رود او در حال ثبت نام است و مردم علاقه زیادی به دوره او نشان می دهند. این است که، تا زمانی که، تعداد دانش آموزان صاف. دانش آموزان در حال ثبت نام هستند، اما به نظر نمی رسد تعداد ثبت نام ها افزایش یابد و با توجه به تلاشی که او برای مدیریت دانش آموزان موجود و محتوا انجام می دهد، سود او کم است.

جان باید سریع اقدام کند!

مسیری که بیشترین طی شده است.

واضح ترین قدم بعدی برای هر کسب و کاری که می خواهد رشد کند بازاریابی است. جان موافق است. او عمیقاً در تمام فعالیت‌های بازاریابی ممکن است – وبلاگ نویسی، رسانه‌های اجتماعی بازاریابی، بازاریابی مجدد فیس بوک، تبلیغات پولی، < a href="https://www.wpexplorer.com/email-marketing-wordpress-plugins/" target="_blank" rel="noopener">بازاریابی ایمیل، بازاریابی وابسته.

برخی رویکردها کار می‌کنند، برخی نه.

او متوجه می شود که مشکل به میزان بازاریابی نیست، بلکه به خود موضوع مربوط می شود.

با توجه به اینکه وردپرس یک موضوع بسیار محبوب است، دانشجویان در حال حاضر گزینه های زیادی دارند. دوره های زیادی وجود دارد که آموزش توسعه وردپرس را ارائه می دهند و برخی حتی به صورت رایگان. بازار دوره های وردپرس اشباع شده است و کمپین های پولی در جیب جان سوراخ می کنند.

پس جان چه کاری می تواند انجام دهد؟

مسیری که کمتر طی شده است.

اکنون، جان متوجه می‌شود که باید چیزهای بیشتری به دانش‌آموزانش ارائه دهد تا آنها را علاقمند نگه دارد و ثبت‌نام دوره را افزایش دهد. او به فکر ارائه “دوره های ارزش افزوده” برای دانش آموزانی است که توسعه وب سایت وردپرس را انجام می دهند.

در کنار توسعه وب سایت، او به اضافه کردن دوره های طراحی صفحه و سئو در میان سایر موارد فکر می کند. کاری که این به طور موثر انجام می دهد این است که به دانش آموزان بالقوه مجموعه گسترده تری از دروس برای انتخاب می دهد. و از آنجایی که دوره ها به هم مرتبط هستند، دانشجویی که در یک دوره ثبت نام کرده است، دوره های دیگر را نیز مفید می داند.

نتیجه؟

این حتی بهتر از چیزی است که جان انتظارش را داشت. دوره‌ها دانشجویان بیشتری را برای او جذب می‌کنند و نه فقط این، ثبت‌نام‌های توسعه وب‌سایت وردپرس نیز در حال افزایش است.

اما جان در طراحی چیدمان یا سئو متخصص نیست. بنابراین، جان چگونه توانست همه اینها را مدیریت کند؟ چگونه او دوره های بیشتر و ارزش بیشتری برای دانش آموزان خود ایجاد کرد؟

او از اساتید دیگر کمک گرفت.

کمک کمکی بسیار زیاد است.

همه ما برای رشد کسب و کار خود به کمک نیاز داریم، و زمانی که بازاریابی با شکست مواجه شد، افزایش پیشنهاد شما برای جلب توجه بیشتر، راه حلی منطقی به نظر می رسد. اما مانند جان، ما در چندین موضوع متخصص نیستیم. بنابراین چگونه دوره هایی را در موضوعات مختلف ایجاد کنیم؟

ما به مربیانی مانند خودمان نزدیک می‌شویم و به دنبال یافتن مخاطبی برای دوره‌های آنها هستیم.

یک وب سایت LearnDash چند مربی را به طور موثر مدیریت کنید

LearnDash یک LMS ساده است زیرا درک و استفاده از آن آسان است. ساختار دوره کاملاً ساده است، بنابراین می‌توانید دوره‌هایی را بدون دردسر یا سردرگمی، حتی در عرض چند ساعت ایجاد کنید.

به عنوان مدیر وب سایت، آشنایی با بک اند وردپرس و به طور کلی وردپرس مهم است. این یک قانون سخت و سریع نیست، اما در نهایت باید آن را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. تنظیمات و ویژگی‌های مهم زیادی در بک‌اند وردپرس وجود دارد که باید با آن‌ها مهارت داشته باشید، بنابراین بهتر است زودتر درک آن را شروع کنید. و هنگامی که با وردپرس راحت هستید، استفاده از LearnDash بسیار راحت است.

با این حال، با یک وب سایت چند مربی، افراد بیشتری را به سایت اضافه خواهید کرد. با روشی که LearnDash در حال حاضر ساخته شده است، این افراد برای ایجاد دوره های خود نیاز به دسترسی به Backend دارند. و اگر آنها با باطن وردپرس آشنا نباشند، می تواند بسیار زیاد باشد. برای کسانی که با وردپرس آشنا هستند، مدیران ممکن است با مشکل متفاوتی روبرو شوند – دسترسی به Backend ممکن است امنیت وب سایت را به خطر بیندازد.

در هر دو مورد، پیچیدگی Backend و ارائه دسترسی به چندین خارجی مشکل ساز می شود. و به دنبال راه حل است.

1. از افزونه مدیریت چند مربی

استفاده کنید

Frontend Course Creation Plugin

بهترین اقدام استفاده از افزونه‌ای است که به شما امکان می‌دهد چندین مربی را به وب‌سایت خود اضافه کنید و به آنها اجازه دهید دوره‌هایی را در LearnDash ایجاد کنند، بدون اینکه به آنها دسترسی به Backend بدهید. و مانند همه چیزهای وردپرس، افزونه ای وجود دارد که برای این منظور کار می کند. ببینید، ایجاد دوره مقدماتی برای LearnDash!< /p>

ایجاد دوره مقدماتی به مدیران LearnDash اجازه می‌دهد تا «نویسندگان دوره» را در سایت خود ایجاد کنند. همانطور که از نام آن پیداست، این نویسندگان دوره می توانند دوره ها را فقط از قسمت جلو ایجاد کنند. در اینجا چند جزئیات وجود دارد که چگونه افزونه‌ای مانند Front End Course Creation می‌تواند به سازندگانی مانند John کمک کند.

2. محدود کردن دسترسی نویسنده دوره

LearnDash Course Author Access via BuddyPress

با افزونه Front End Course Creation، ادمین ها می توانند دسترسی به وب سایت را برای مدرسان یا نویسندگان دوره فقط به قسمت جلویی محدود کنند. آنها به تنظیمات وردپرس دسترسی ندارند. مربیان می توانند صفحات پروفایل BuddyPress خود را با گزینه هایی برای ایجاد دوره ها به طور مستقیم از آنجا داشته باشند. به همین سادگی است!

3. یک رابط ایجاد دوره ساده

ارائه دهید

افزونه Front End Course Creation دارای یک رابط سازنده دوره است که استفاده از آن بسیار آسان است و عملکردهای زیادی را ارائه می دهد، مانند افزودن آسان دوره های جدید، درس ها، موضوعات، ذخیره پیش نویس ها، انتشار خودکار محتوا و غیره به سرعت و بدون هیچ گونه برنامه ای رویه های پیچیده مربیان جان می توانند سلسله مراتب کامل دوره را همراه با آزمون ها در یک صفحه با سازنده دوره با کشیدن و رها کردن ایجاد کنند. باید هر روز در چندین گزینه LearnDash حرکت کنید! همه اینها، بدون نگرانی در مورد پیچیدگی باطن وردپرس. اگر نویسندگان دوره به طور کامل با وردپرس آشنا نباشند، اشکالی ندارد. هیچ منحنی یادگیری درگیر نیست؛ ایجاد دوره به سادگی پر کردن یک فرم است.

4. فروش دوره ها با سهولت

به‌عنوان سرپرست وب‌سایت، جان می‌تواند دوره‌های ایجاد شده توسط نویسندگان مهمان یا اساتید همکار را بفروشد. افزونه Front End Course Creation با WooCommerce نیز سازگار است. این بدان معناست که جان حتی می‌تواند آن دوره‌ها را به عنوان محصولات WooCommerce اضافه کند تا دانشجویانش گزینه‌های پرداخت بهتری داشته باشند. دوره‌های آموزشی توسط یک مربی می‌تواند به صورت بسته‌بندی شده و در صورت نیاز به عنوان یک محصول فروخته شود.

5. پیگیری کمیسیون ها

LearnDash Award Commissions

با ایجاد دوره مقدماتی، جان می‌تواند کمیسیون‌های مربی را نیز مدیریت کند. این افزونه به او اجازه می دهد تا درصد کمیسیون را برای دوره های پولی نویسندگان دوره های فردی تنظیم کند. هر بار که خریدی انجام می شود، Front End Course Creation کمیسیونی را که هر مدرس برای دوره کسب می کند را پیگیری می کند. گزارش کمیسیون را می توان در صورت نیاز و در صورت نیاز صادر کرد.

6. همیشه مسئول باشید!

بهترین بخش از همه اینها این است که مربیان جان اصلاً هیچ دسترسی پشتیبان ندارند. این تضمین می کند که جان کنترل کامل دارد. جان می تواند انتخاب کند که دوره های نویسندگان جدید را قبل از انتشار آنها مرور کند یا می تواند دوره های نویسندگان با تجربه را به صورت خودکار منتشر کند. به عنوان سرپرست LearnDash، جان حرف آخر را می‌زند!

افکار جدایی

وقتی نوبت به آموزش الکترونیکی می‌رسد (یا هر کسب‌وکاری در این زمینه)، همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد – برای افزایش مقیاس کسب‌وکار خود بدون کاهش کیفیت –!
داشتن یک جفت دست اضافی به این معنی است که می‌توانید خود را توزیع کنید. مسئولیت ها و تمرکز بر آنچه مهم است. تنها چیزی که نیاز دارید، کمک فن آوری است تا از شما پشتیبانی کند!

در مورد صاحبان وب‌سایت‌هایی مانند جان، افزونه‌های ساده می‌توانند تفاوت ایجاد کنند و مشکلات مدیریت را آسان کنند. یک افزونه چند مربی ثابت می کند که فقط به این دلیل که یک وب سایت LearnDash بیش از یک مربی به آن اضافه شده است، به این معنی نیست که نگهداری و مدیریت باید پیچیده یا خسته کننده شود. راهی برای مراقبت از همه چیز وجود دارد و تنها موضوع پیدا کردن افزونه مناسب برای رشد هموار کسب و کار آموزشی شماست!

آموزش مبارک! 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا